Az LG vezetői a ThinQ márkastratégiáról beszélnek az IFA nyitóbeszédében

o Seong-Jin, az LG Electronics (LG) vezérigazgatója, és Dr. I.P. Park, a vállalat technológiai vezetője közös nyitóelőadás keretében mutatják be a mesterséges intelligenciára épülő ThinQ-márka stratégiáját a 2018-as IFA kiállításon.  A nyitóbeszéd a Think Wise, Be Free: Living Freer with AI, azaz Légy bölcs, légy szabad: kötetlen mindennapok a mesterséges intelligenciával címet kapta. A vállalat vezetői első alkalommal tartanak megnyitó előadást az IFA-n, amelyet idén augusztus 31-én, a Messe Berlin 26b csarnokában rendeznek meg.

Mivel a vállalat minden területen a mesterséges intelligenciára (Artificial Intelligence, AI) fókuszál, a vezérigazgató arról fog beszélni előadásában, hogy az LG AI-stratégiája hogyan fogja megváltoztatni a felhasználók életét a nyitott platformok, nyitott együttműködések és nyílt összekapcsolhatóság egyedülálló filozófiájára építve. Dr. Park ezt követően bemutatja, hogy ez az elképzelés hogyan kel életre az olyan hétköznapi termékekben, mint a hűtőszekrény, a televízió vagy a mosógép. A technológiai vezető arról is beszél majd, hogy az LG nyílt AI-stratégiája milyen előnyökkel jár a fogyasztók számára, hiszen az eszközök kényelmet és könnyű vezérelhetőséget nyújtanak.

“Az IFA nyitóbeszédei lehetőséget biztosítanak a vezérigazgatók és felsővezetők számára, hogy együtt gondolják tovább ötleteiket és stratégiáikat” — mondta Jens Heithecker, a Messe Berlin Group ügyvezető alelnöke, az IFA ügyvezető igazgatója. “Az LG kulcsfontosságú világpiaci szereplő a mesterséges intelligencia területén, ezért óriási megtiszteltetés számunkra, hogy Mr. Jo és Dr. Park fogja megnyitni az augusztusi IFA kiállítást.”

Jo Seong-Jin 40 éve dolgozik az LG-nél, és már korán tudatosult bene, hogy a mesterséges intelligenciát a háztartási elektronikai készülékeken keresztül lehet a legkönnyebben bevezetni a fogyasztói piacra. Az LG házatartási elektronikai üzletágában számos vezetői pozíciót töltött be, és úgy gondolja, hogy mivel ezeket a készülékeket a házimunkával azonosítják, ez az a terület, amely megérett az innovációra. Neki köszönhető az is, hogy az LG elsőként vezette be a Direct Drive (DD) motorokat a fogyasztói piacra, mellyel  globálisan is vezető pozíciót szerzett a mosógépek kategóriájában. A háztartási elektronikai, valamint légkondícionáló üzletág vezetőjeként fontosnak tartotta, hogy folyamatosan invesztáljanak a kutatás-fejlesztési tevékenységbe, így garantálva a vállalat termékkínálatának állandó megújulását. Mindezzel az elnök-helyettesi és vezérigazgatói kinevezése után sem hagyott fel.

Technológiai vezetőként Dr. Park legfontosabb célja, hogy olyan vállalattá formálja az LG-t, melyben a mesterséges intelligencia elsődleges fontosságú és a jövőbeni növekedés motorját jelenti. Ennek kulcselemeként a vezető mind hazai, mind nemzetközi viszonylatban a széleskörű és nyitott partnerkapcsolatok megteremtésén dolgozik majd, követve az LG nyílt stratégiáját.

Az LG 2017 végén azért hozta létre a ThinQ márkát, hogy azzal a vállalat összes mesterséges intelligenciát alkalmazó háztartási- és fogyasztóelektronikai eszközét és szolgáltatását megjelölje. Az LG ThinQ termékek és szolgáltatások a különböző partnerek, valamint az LG saját mesterségesintelligencia-technológiája, a DeepThinQ révén képesek a gépi tanulásra és az egymással való kommunikálásra. Egy évvel ezelőtt az LG bejelentette, hogy megnyitja mesterséges intelligencia laboratóriumát Szöulban,  hogy egy helyen kezelje a vállalat valamennyi AI kutatását az olyan technológiák terén, melyek képesek felismerni és értelmezni a hang-, a képi és a szenzoroktól érkező információkat, és tudnak tanulni is belőlük. Az LG AI laboratóriuma közreműködött a világ első, a beltéri környezeti tényezők megtanulása alapján működő légkondícionálójának kifejlesztésében csakúgy, mint az intelligens hűtőszekrények, mosógépek és robotporszívók megalkotásában.

További hasznos és érdekes cikkek a PixelDesigners Magazine digitális magazinban!

Magyarország első és egyetlen ingyenes kreatív digitális magazinja iPadre, nem csak a kreatív szakmákban dolgozók számára!

PixelDesigners Magazine

PDMtube VIDEÓK

Szerző: |2018-06-27T09:30:11+00:002018.06.27.|Rovat: Hírek|Címkék: , , |